مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:052021-07-25سياسي

گسترش همکاری های فرهنگی آستان بانوی کرامت و حرم امام حسین(ع)


معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) گفت: تفاهم نامه همکاری کتابخانه، موزه و مرکز اسناد آستان مقدس فاطمی و مرکز امور فکری فرهنگی حرم مطهر امام حسین(ع) به امضا رسید که بر اساس آن تعاملات فرهنگی میان دو حرم مطهر گسترش می یابد.

- حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برگزاری نشست امضای تفاهم نامه همکاری میان کتابخانه، موزه و مرکز اسناد آستان مقدس فاطمی و امور فکری فرهنگی حرم مطهر امام حسین(ع) اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه بنا شد در زمینه خدمات کتابخانه ای و انتشار آثار فارسی به زبان عربی تعاملات لازم انجام شود.

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) در بخش های مرکز قرآن و حدیث، روابط عمومی و تبلیغات، بین الملل، رسانه و فضای مجازی، مراسمات، خانواده، کتابخانه، موزه و مرکز اسناد، گفت: ما تمایل داریم در بخش های مختلف فرهنگی تعاملات گسترده با اعتاب مقدس داشته باشیم.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت نسبت به انجام فعالیت های فرهنگی مشترک با آستان های مقدس عراق ابراز امیدواری کرد و افزود: اکنون در نشست های مختلف تلاش می کنیم تا بستر تعامل هماهنگ را دنبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های فرهنگی آستان بانوی کرامت و حرم امام حسین(ع)

گسترش همکاری های فرهنگی آستان بانوی کرامت و حرم امام حسین(ع)