مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-25سياسي

پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی به یاد جهادگر آسمانی کرمانشاه افتتاح می شود


مسؤول بسیج سازندگی استان کرمانشاه، از افتتاح پروژه های محرومیت زدایی به نام جهادگران آسمانی استان در سالروز فرمان 9 بندی محرومیت زدایی مقام معظم رهبری بر گروه های جهادی خبر داد.

- کامران هزارخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص برنامه های بسیج سازندگی استان در دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: بسیج سازندگی همواره به مناسبت های مختلف برنامه های خوبی را در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم استان اجرا می کند.

وی ادامه داد: ان شاءالله به مناسب دهه امامت و ولایت و تقارن این دهه با فرمان 9 بندی محرومیت زدایی مقام معظم رهبری بر گروه های جهادی و بسیج سازندگی در 11 مردادماه سال 98، برنامه های بهتر و متنوع تری را به مردم ارائه خواهیم کرد.

مسؤول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: از یکم تا هفتم مردادماه اجرای رزمایش خدمت توسط گروه های جهادی در اقصی نقاط استان را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: با توجه به شعار سال در حوزه رفع موانع و پشتیبانی از تولید اولویت نخست گروه های جهادی توجه به مسائل اقتصادی است و طرح های خدمت رسانی و محرومیت زدایی در حوزه اقتصادی و اشتغالزایی در اولویت کار قرار دارد.

هزارخانی اضافه کرد: هشتم مردادماه در صورت برپایی نماز جمعه با حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه و میثاق نامه جهادگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی به یاد جهادگر آسمانی کرمانشاه افتتاح می شود

پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی به یاد جهادگر آسمانی کرمانشاه افتتاح می شود