مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 06:002021-07-25سياسي

بزرگداشت عید غدیر با 54 عنوان برنامه در خوزستان


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری 54 عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و فرا رسیدن عید غدیر در سراسر استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری 54 عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و فرا رسیدن عید غدیر در سراسر استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احسان فردآقایی از برگزاری 54 عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و فرارسیدن عید غدیر در استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه خوزستان از دیرباز دروازه ورود تشیع به کشورمان بوده و از سابق تمام اقوام خوزستان ارادت ویژه ای به ساحت مقدس حضرت امیرمؤمنان(ع) داشته اند، جشن های ایام عید غدیر به شکل ویژه و با اهتمام زیاد از طرف علاقه مندان حضرت در این استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: امسال به واسطه اتفاقاتی که در این ایام افتاد، کام مردم تلخ شد و شاید دشمن این موضوع را در سر می پروراند که این جشن ها را کمرنگ جلوه دهد، اما با ارزیابی هیات های مذهبی، جشن های دهه امامت که از عید قربان آغاز شده اند، تا عید غدیر به اوج خود می رسند و مردم یک بار دیگر ارادت خود را به ساحت حضرت امیرمؤمنان(ع) نشان خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت عید غدیر با 54 عنوان برنامه در خوزستان

بزرگداشت عید غدیر با 54 عنوان برنامه در خوزستان