مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:502021-07-25اقتصادي

3 تالار پذیرایی در خراسان جنوبی پلمب شد


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت فعالیت تالارها و رستوران های پذیرایی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونا، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به ممنوعیت فعالیت تالارها و رستوران های پذیرایی در شهرهای با وضعیت قرمز کرونا، سه تالار در استان که چندبار به آنها تذکر داده شده بود پلمب شد.

علی تهوری، امروز یکشنبه سوم مردادماه به رسانه های گروهی گفت: در گام نخست تذکرات لازم به تالارها داده شد، اما با وجود مکاتبات مبنی بر برخورد با تالارهایی که فعالیت داشته باشد این موضوع مورد بی توجهی قرار گرفته و منجر به پلمب واحدها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و همینطور ستاد استانی، فعالیت برخی از گروه ها از جمله تالارها به صورت پذیرش میهمان در شهرهای قرمز تا برگشت به شرایط عادی ممنوع است.

وی گفت: از مردم درخواست داریم در شرایط کرونا که برخی از شهرستان های استان در وضعیت قرمز کرونای دلتا قرار دارند و جان و سلامتی مردم مطرح است همراهی لازم را داشته باشند تا شرایط به حالت عادی برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 تالار پذیرایی در خراسان جنوبی پلمب شد

3 تالار پذیرایی در خراسان جنوبی پلمب شد