مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:452021-07-25سياسي

جذب 330 فقره وام تسهیلات مسکن برای ایثارگران کهگیلویه


رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از جذب 330 فقره وام تسهیلات مسکن برای ایثارگران این شهرستان خبر داد و گفت: کسانی که مشکل جذب وام نداشته باشند می توانند از این وام ها بهره مند شوند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از جذب 330 فقره وام تسهیلات مسکن برای ایثارگران این شهرستان خبر داد و گفت: کسانی که مشکل جذب وام نداشته باشند می توانند از این وام ها بهره مند شوند.

عادل شریعت پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا به تشریح بخشی از عملکرد اداره بنیاد شهید دهدشت از زمان تصدی خود در این نهاد پرداخت و اظهار کرد: در این مدت اجرای طرح سپاس و مراجعه خادم به مخدوم و دیدار و سرکشی و تکریم جامعه هدف به تعداد پنج هزار و 339 مورد بوده است.

وی، طرح پرونده جانبازان صعب العلاج جهت حق پرستاری در کمیسیون پزشکی و تایید 38 نفر، پیگیری و برقراری معیشت برای جانبازان زیر 25درصد معسر و فاقد درآمد به تعداد 211 نفر، پیگیری و برقراری حق نگهداری ماده 22 و 26 واجدین شرایط بر اساس سهمیه تخصیصی به شهرستان، توزیع و تجهیزات پزشکی بین واجدین شرایط با ارائه نظر پزشکان متخصص معالج و پیگیری و پرداخت بدهی های معوق سنوات قبل حوزه فرهنگی، پشتیبانی و حقوق معوق کارکنان پروژه ای طی سالهای 96 و 97 به مبلغ بیش از دو میلیارد ریال ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 330 فقره وام تسهیلات مسکن برای ایثارگران کهگیلویه

جذب 330 فقره وام تسهیلات مسکن برای ایثارگران کهگیلویه