مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:202021-07-25اقتصادي

افزایش 21 درصدی سفرها به خراسان رضوی در تیر ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته


جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی از افزایش 21 درصدی سفرها به خراسان رضوی در تیر ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی از افزایش 21 درصدی سفرها به خراسان رضوی در تیر ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

محمد قانعی نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص افزایش سفرها به خراسان رضوی در تیر ماه اظهار کرد: همچنین میزان سفرها به خراسان رضوی نسبت به ماه گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

سفرهای خروجی از خراسان رضوی در تیر ماه نسبت به تیر سال گذشته نیز 18 درصد و نسبت به خرداد ماه پیش 7 درصد افزایش را نشن می دهد.

وی افزود: نسبت آنچه توقع داشتیم، مردم در تعطیلات عید قربان وضعیت محدودیت ها را رعایت کرده و ترافیک جاده های خراسان رضوی سبک تر از حد انتظار ما بود اما رانندگان زیادی بودند که قانون را رعایت نکرده و اقدام به سفر غیرضروری کردند که همکاران ما در جاده ها به آن ها تذکر داده و خودروهای متخلف را اعمال قانون کردند.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: باید توجه داشت بخشی از مردم از شرایط کنونی خسته شده و به قانون ها توجهی ندارند و سفر می کنند اما در تعطیلاتی که سپری کردیم، شاهد ترافیک سنگینی در جاده ها نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 21 درصدی سفرها به خراسان رضوی در تیر ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته

افزایش 21 درصدی سفرها به خراسان رضوی در تیر ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته