مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-25سياسي

شهرداری به مکاتبات نظارتی شورا پاسخگو نیست


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عدم پاسخگویی شهرداری تهران به مکاتبات مربوط به وظایف نظارتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران تذکر داد.

- رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نسبت به عدم پاسخگویی شهرداری تهران به مکاتبات مربوط به وظایف نظارتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران تذکر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علیخانی در جریان سیصدو سیزدهمین جلسه شورا طی تذکری به شهردار تهران گفت: تذکر بنده در رابطه با عدم پاسخگویی به مکاتبات مربوط به وظایف نظارتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران است.

با عنایت به مفاد بند 3 و 8 ماده 80 قانون شوراها و اصلاحات بعدی مبنی بر وظایف نظارتی اعضای شورا بر حسن اجرای مصوبات و حسن اداره و حفظ سرمایه ها توسط شهرداری ها بدین وسیله به شهرداری تهران بابت عدم پاسخگویی به مکاتبات نظارتی شورا تذکر داده می شود.

وی افزود: برای نمونه پیگیری های متعددی توسط اینجانب بابت رسیدگی به موضوع یکی از املاک در اختیار شخص حقوقی مطابق تبصره 6 ماده 55 قانون شهرداری ها طی نامه ای داده شد که با وجود پیگیری های صورت گرفته متاسفانه پاسخی تا کنون واصل نگردیده است که حاکی از قصور در حفظ سرمایه های شهر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری به مکاتبات نظارتی شورا پاسخگو نیست

شهرداری به مکاتبات نظارتی شورا پاسخگو نیست