مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:152021-07-25اقتصادي

تلف شدن بیش از 7000 نخل در تنش آبی شادگان


در تنش آبی که اکنون با آن مواجه هستیم حدود 7 هزار و 500 نفر نخل در شادگان تلف شده اند و اگر شرایط تامین آب مناسب نباشد باید گفت که همه نخیلات شادگان در معرض نابودی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، خلیل منیعات در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت نخیلات شادگان در تنش آبی اظهار کرد: در شرایط تنش آبی در خوزستان، تبعات بسیار زیادی برای نخیلات به ویژه در شهرهای پایین دست رودخانه ها به وجود می آید و این مساله در شرایط فعلی نیز نخیلات شادگان را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

وی افزود: تنش آبی به وجودآمده در خوزستان و نرسیدن آب مناسب به نخیلات شادگان باعث کاهش محصول نخل ها، از بین رفتن نخیلات بارور و همچنین نخیلات جوان در منطقه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت: در حال حاضر بیش از 2 میلیون و 500 نفر نخل در شادگان وجود دارد که با توجه به شرایط خشکسالی و تنش آبی در معرض نابودی هستند.

اگر آب به نخیلات شادگان نرسد، قطعا همه این نخیلات از بین می روند و انتظار داریم تا آب بیشتری برای این نخیلات رهاسازی شود.

منیعات عنوان کرد: در تنش آبی که اکنون با آن مواجه هستیم حدود 7 هزار و 500 نفر نخل بارور و جوان در شادگان تلف شده اند و اگر شرایط تامین آب مناسب نباشد باید گفت که همه نخیلات شادگان در معرض نابودی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلف شدن بیش از 7000 نخل در تنش آبی شادگان

تلف شدن بیش از 7000 نخل در تنش آبی شادگان