مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-25پزشكي

روزانه بیش از 300 بستری کرونایی جدید در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد


دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: روزانه بیش از 300 بیمار بستری جدید در مناطق تحت پوشش دانشگاه تحت درمان قرار می گیرند که این آمار نشان می دهد متاسفانه در اوج موج پنجم کرونا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر علی اصغر انجیدنی با بیان اینکه روزانه بیش از 300 بیمار بستری جدید در مناطق تحت پوشش دانشگاه تحت درمان قرار می گیرند، گفت: آمار نشان می دهد متاسفانه در اوج موج پنجم کرونا هستیم.

دبیر کارگروه مراقبت و درمان کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: همزمان تعداد بیماران در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به هزار و 200 بیمار نزدیک می شود که از این تعداد حدود 300 نفر در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

وی ادامه داد: با انجام مدیریت تخت و همکاری همه بیمارستان های خیریه، خصوصی و دولتی شرایط به گونه ای مدیریت می شود که کمبود تخت نداشته باشیم و در حال حاضر تمام اعمال جراحی غیرضروری در تمام بیمارستان ها لغو شده است.

انجیدنی بیان کرد: تمامی بیمارستان ها ظرفیت خود را به بیماران کرونایی اختصاص دادند و از آن طرف نظام ارجاع کماکان ادامه دارد و توصیه می شود شهروندان در ابتدای شروع علائم از سامانه 191 استفاده کنند و به نزدیکترین مرکز درمانی سرپایی همچون مطب ها و یا درمانگاه ها مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه بیش از 300 بستری کرونایی جدید در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

روزانه بیش از 300 بستری کرونایی جدید در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد