مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-25اقتصادي

ستاد مبارزه با قاچاق کالا: مشاغل اینترنتی باید پروانه صنفی داشته باشند


اگر کسب وکاری ماهیت خدمات صنفی داشته باشد، باید از اتحادیه کسب وکارهای مجازی نیز مجوز لازم را کسب کند و نتیجه این اقدامات چیزی جز شفافیت و بهبود این فضای غیرقابل تشخیص و غیرقابل اطمینان نخواهد بود.

- اگر کسب وکاری ماهیت خدمات صنفی داشته باشد، باید از اتحادیه کسب وکارهای مجازی نیز مجوز لازم را کسب کند و نتیجه این اقدامات چیزی جز شفافیت و بهبود این فضای غیرقابل تشخیص و غیرقابل اطمینان نخواهد بود.

مدیرکل دفتر پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: تمام کسب وکارها برای دریافت هرگونه درگاه پرداخت، باید اینماد (نماد اعتماد الکترونیک) و پروانه صنفی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکیهان؛ امیرمحمد پرهام فر درباره فعالیت صاحبان تمامی کسب وکارهای فعال در فضای مجازی بایستی پس از تصویب قانون تجارت الکترونیک در سال 82، نماد اعتماد الکترونیک دریافت می کردند، افزود: این فعالیت ها باید از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک رصد شده و تمام مسئولیت آن نیز بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

وی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته کسب وکارهای فضای مجازی عموماً از طریق شرکت های دارای مجوز بانک مرکزی، اقدام به اخذ پرداخت یار، درگاه پرداخت یا دیگر ابزارهای پرداخت کرده اند، اظهار داشت: در پی این شرایط و به دلیل عدم هماهنگی میان بانک مرکزی و وزارت ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مبارزه با قاچاق کالا: مشاغل اینترنتی باید پروانه صنفی داشته باشند

ستاد مبارزه با قاچاق کالا: مشاغل اینترنتی باید پروانه صنفی داشته باشند