مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 05:052021-07-25اقتصادي

معرفی راهی ارزان برای اجاره ویلا در کردان


امروزه کردان به خوبی در میان پایتخت نشین ها محبوب واقع شده و همواره کردان، مقصد جذاب و محبوب تهرانی ها برای سپری کردن اوقات فراغت خود به شمار میرود.

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت بالای کردان، وجود تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه ها برای هر بودجه و سلیقه و همچنین آب و هوای بسیار جذاب و دلنشین منطقه می باشد.

اما این محبوبیت بالا و تقاضای بالا برای اجاره ویلا در کردان باعث شده یکی از دغدغه های مهم گردشگران برای اقامت در این روستا طی روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، پیدا کردن اقامتگاهی متناسب با بودجه و سلیقه است.

معرفی روستای کردان و طبیعت زیبایی که دارد روستای کردان در غرب تهران و شمال غرب کرج قرار دارد و همواره در روزهای عادی هفته و زمانی که مسیر تهران تا کردان فاقد ترافیک های سنگین باشد، میانگین یک ساعت طول میکشد تا از تهران به این روستای خوش آب و هوا رسید اما در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که سیل عظیمی از پایتخت نشین ها راهی کردان می شوند، این زمان یک ساعته به لطف ترافیک های سنگین گاه به بیش از دو ساعت هم می رسد.

روستای کردان در ارتفاع 1900 متری از سطح دریا قرار دارد و همچنین علاوه بر طبیعت زیبا و دشت های مختلف در اطراف روستا، کوه های مرتفعی هم در شمال کردان وجود دارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی راهی ارزان برای اجاره ویلا در کردان

معرفی راهی ارزان برای اجاره ویلا در کردان