مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-25پزشكي

منتظر پایان کرونا باشیم یا باردار شویم؟


بارداری به خودی خود دوران پر استرسی داشته و همیشه ترس و اضطراب از طی شدن این دوره در دل مادران وجود دارد، اما در حال حاضر این استرس و اضطراب ها چندین برابر شده و تا حدی که تصمیم به بارداری از ترس ابتلا به کرونا را در برخی خانم ها به تعویق انداخته است و برخی .

- ایسنا/همدان بارداری به خودی خود دوران پر استرسی داشته و همیشه ترس و اضطراب از طی شدن این دوره در دل مادران وجود دارد، اما در حال حاضر این استرس و اضطراب ها چندین برابر شده و تا حدی که تصمیم به بارداری از ترس ابتلا به کرونا را در برخی خانم ها به تعویق انداخته است و برخی منتظر پایان پاندمی کرونا هستند تا بتوانند تصمیم به بارداری بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوران بارداری به خودی خود دوران پر استرسی داشته و همیشه ترس و اضطراب از طی شدن این دوره در دل مادران وجود دارد، اما در حال حاضر این استرس و اضطراب ها چندین برابر شده و تا حدی که تصمیم به بارداری از ترس ابتلا به کرونا را در برخی خانمها به تعویق انداخته است و برخی منتظر پایان پاندمی کرونا هستند تا بتوانند تصمیم به بارداری بگیرند.

اما سوال اینجاست طعم شیرین مادر شدن را تا چه زمانی به تعویق بیاندازیم؟ آیا زمان را از دست نمی دهیم؟ با منتظر شدن پایان پاندمی کرونا، زمان طلایی بارداری را از دست نمی دهیم؟ یک متخصص زنان و زایمان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر پایان کرونا باشیم یا باردار شویم؟

منتظر پایان کرونا باشیم یا باردار شویم؟