مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:552021-07-25ورزشي

تقویت فن بیان کودکان و نوجوانان


آرزوی هر پدر و مادری این است که کودکش بتواند خوب صحبت کند و احساس خود را به خوبی بیان کند، در مدرسه و اجتماع بتواند حق خود را بگیرد و به واسطه کم رویی مورد آزار دیگران قرار نگیرد.

- ایسنا/کردستان آرزوی هر پدر و مادری این است که کودکش بتواند خوب صحبت کند و احساس خود را به خوبی بیان کند، در مدرسه و اجتماع بتواند حق خود را بگیرد و به واسطه کم رویی مورد آزار دیگران قرار نگیرد.

معرفی کتاب فن بیان کودکان و نوجوانان کتاب فن بیان کودکان و نوجوانان نوشته ی الهام هادیپور کارشناس روانشناسی، مدرس فن بیان و مهارت های ارتباطی کودک و نوجوان به شما کمک می کند تا با دانستن و انجام تمرین های تخصصی، فرزندی با بیانی شیوا و رسا داشته باشید.

آرزوی هر پدر و مادری این است که کودکش بتواند خوب صحبت کند و احساس خود را به خوبی بیان کند، در مدرسه و اجتماع بتواند حق خود را بگیرد و به واسطه کم رویی مورد آزار دیگران قرار نگیرد، به موقع بتواند در نبود پدر و مادر خود درخواست خود را بیان کند و ارتباط خوب و صمیمی با دیگران برقرار کند تا اعتماد به نفس کودک افزایش پیدا کند و با اعتماد به نفس صحبت کند.

با توجه به نکات بیان شده یادگیری مهارت فن بیان و ارتباطات لازمه زندگی هر کودکی است تا بتواند از راه درست و با اعتماد به نفس کامل در مسیر موفقیت قدم بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت فن بیان کودکان و نوجوانان

تقویت فن بیان کودکان و نوجوانان