مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:302021-07-25اجتماعي

بازگرداندن بیش از 5000خودروی غیربومی از سمنان در چند روز اخیر


رییس پلیس راهور استان سمنان با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در چهار شهرستان این استان از بازگرداندن بیش از 5000خودرو طی چند روز اخیر به دلیل محدودیت های کرونایی خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس پلیس راهور استان سمنان با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در چهار شهرستان این استان از بازگرداندن بیش از 5000خودرو طی چند روز اخیر به دلیل محدودیت های کرونایی خبر داد.

سرهنگ موسی بزرگی، در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: پلیس در برخورد با متخلفین جدی است و به هیچ عنوان به رانندگانی که برخلاف مقررات قصد عبور از محورهای استان را دارند اجازه تردد نداده و آنها را به مبدا برمی گردانند.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر و در ادامه محدودیت های اعمالی در بحث کرونا، 5 هزار خودرو به مبداء عودت داده شدند تصریح کرد: 13 هزار مورد اعمال قانون محدودیت های هوشمند کرونایی از ابتدای امسال تا کنون در سطح استان سمنان صورت گرفته است.

رییس پلیس راهور استان سمنان با اشاره به نصب دوربین های جدید در برخی از محورهای این استان افزود: در حال حاضر دوربین های ترافیکی در شهرستان شاهرود مورد استفاده همکاران ما در پلیس راهور قرار دارد.

وی از مسوولان ذی ربط خواست: دوربین های هوشمند ترافیکی در شهرستان های سمنان و دامغان نیز به بهره برداری برسد تا پلیس بتواند با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن بیش از 5000خودروی غیربومی از سمنان در چند روز اخیر

بازگرداندن بیش از 5000خودروی غیربومی از سمنان در چند روز اخیر