مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:252021-07-25پزشكي

تعطیلات 6 روزه تهران در کنترل اپیدمی موثر نبود


رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: تعطیلی شهر به عنوان یک استراتژی باید حداقل بین 10 تا 14 روز باشد.

در غیر این صورت تعطیلی در کنترل اپیدمی مؤثر نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران بر ضرورت تغییر شیوه مدیریت بیماری کرونا و آسیب شناسی اقدامات صورت گرفته در ماه های اخیر تاکید کرد و گفت: در حوزه اقتصاد باید برای معیشت مردم اقدامات موثر انجام شود.

وی درباره وضعیت کرونای استان تهران در خیز پنجم توضیح داد: در 24 ساعت گذشته حدود 1400 بیمار جدید در بیمارستان های تهران بستری شدند که حدود 177 نفر از آنان در بخش مراقبت های ویژه به سر می برند.

زالی با بیان اینکه مجموع بیماران کرونایی سرپایی و بستری در 24 ساعت گذشته به 16 هزار نفر می رسد، گفت: اگر تعداد مراجعان سرپایی به کمتر از 10 هزار نفر در روز نرسد، نباید در انتظار تنزل تعداد بیماران بستری باشیم.

رییس ستاد مقابله با کرونای استان تهران شمار بیمارستان هایی که در تهران به ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی مشغولند را 118 بیمارستان و تعداد مراکز بهداشتی را 551 مرکز اعلام کرد.

وی با بیان اینکه امروز بین 1400 تا 1600 بیمار با مکانیسم بستری موقت درمان شده اند، از برنامه ریزی برای افزایش مراکز بستری موقت بیماران کرونایی با همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلات 6 روزه تهران در کنترل اپیدمی موثر نبود

تعطیلات 6 روزه تهران در کنترل اپیدمی موثر نبود