مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:102021-07-25سياسي

تقدیر از حرکت شجاعانه طلاب سوسنگردی/ روحانیت انقلابی گشت ارشاد مسئولانند


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از حضور به هنگام و هوشمند روحانیون و مبلغین خوزستان در جریان مطالبات مردم و جلوگیری از اغتشاش توسط آنها قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام از طلاب و روحانیونی که در جریان مطالبات مردمی از به آشوب کشیدن اعتراضات و درگیری جلوگیری کردند تقدیر کرد.

در این برنامه قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از حضور به هنگام و هوشمند روحانیون و مبلغان خوزستان در جریان مطالبات مردمی قدردانی کرد.

لزوم مقابله با فتنه گری دشمن روح الله حریزاوی با تجلیل از اقدام شجاعانه و به هنگام طلاب حوزه علمیه سوسنگرد خواستار استمرار مطالبه حقوق مردم و مقابله با فتنه گری دشمن شد.

روحانیون گشت ارشاد مسئولانند وی با تأکید بر نقش بی بدیل روحانیت در پیشگیری و درمان آسیب های اجتماعی گفت: روحانیون فی الواقع گشت ارشاد مسئولانند و در قضیه خوزستان نشان دادند که با کمک فعالان رسانه و جهادی می توانند ترک فعل و سوءتدبیر مسئولان را روشن نموده و از آسیب های بیشتر جلوگیری کنند.

فشار بر مردم با سوء تدبیر های دولت به اوج رسیده است حریزاوی پس از بازدید از منطقه بحرانی دشت آزادگان و دیدار با عشایر حمیدیه در دفتر امام جمعه آن شهر در همایش بزرگ طلاب و فعالان رسانه ای و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از حرکت شجاعانه طلاب سوسنگردی/ روحانیت انقلابی گشت ارشاد مسئولانند

تقدیر از حرکت شجاعانه طلاب سوسنگردی/ روحانیت انقلابی گشت ارشاد مسئولانند