مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:052021-07-25ورزشي

محمد پورثانی؛ هشتمین سالگرد خاموشی آقای «خودکار آبی»


  روزی که دو چهره فوتبالی از سر لودگی یا کم سوادی در برنامه تلویزیونی نویسندگان را آدم های بیکاری خواندند یکی باید حجم نوشته های فوتبالی محمد پورثانی را توی سر آن دو می زد.

- .

عصر ایران؛ سروش بامداد- اگر باشگاه استقلال به دست دولت نیفتاده بود و مدیران انتصابی آن در هر دولت بارها تغییر نمی کردند، مدیر عامل باشگاه استقلال، امروز سوم مرداد 1400 به مناسبت هشتمین سالگرد نویسنده و طنز پردازی که سال ها برای این تیم و نشریات باشگاه قلم زد و خیلی ها ستون خودکار آبی او را به خاطر دارند اگر هم مراسمی برپا نمی کرد بیانیه می داد و تاج گلی می فرستاد برای او که در تاج ورزشی هم می نوشت.

اما آیا می دانند و اصلا می شناسندش؟ اگر انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران را 12 سال پیش و در همین مرداد ماه بی هیچ توجیه قانونی و تنها به این خاطر که مجمع را با تجمع در حوادث بعد از انتخابات 88 اشتباه گرفتند، نبسته بودند سوم مرداد بهانه ای بود برای برگزاری آیینی درباره طنز پرداز خوش سیما و خوش رو و به بهانه آن انتقال اطلاعات به نسل جدید روزنامه نگاری و بیان خاطرات قدیمی ترها.

اگر مدیران بانک سپه علاقه مند باشند امروز می توانند و جا دارد به یاد کارمند قدیمی روابط عمومی و رییس پیشین اجراییات که عاشقانه کار می کرد و هم هوای بانک را داشت و هم هوای مشتریان را چهار خط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد پورثانی؛ هشتمین سالگرد خاموشی آقای «خودکار آبی»

محمد پورثانی؛ هشتمین سالگرد خاموشی آقای «خودکار آبی»