مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 04:002021-07-25سياسي

تفکر انقلابی مانع اجرای نقشه های دشمنان می شود/اولویت ما خدمت صادقانه به مردم است


دشمنان با تمام توان مقابل انقلاب اسلامی ایستاده اند، باید با تفکر انقلابی و به عنوان سرباز انقلابی مانع اجرای نقشه های آنها شویم.

- ، سردار علیرضا تنگسیری صبح یکشنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان اورژانس، رادیولوژی و آزمایشگاه سپهبد شهید سلیمانی بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی چالوس اظهار داشت: کارها با روحیه انقلابی پیش می رود، وقتی سیاسی شدیم خیلی لطمه وارد شد، بنابراین باید همواره انقلابی فکر و عمل کنیم.

وی ادامه داد: تلاش برای رفع مشکلات مردم و خدمت صادقانه باید در اولویت باشد و تمام خدمات و تلاش ما در این راستا خواهد بود.

سردار تنگسیری بیان داشت: چالوس به فرموده مقام معظم رهبری قدمگاه بیش از 21 هزار شهید گیلان و مازندران بوده و توسعه و ارتقای وضعیت سلامت آن، کوچک ترین خدمت ما به این سرزمین بوده است.

وی گفت: ارتقا و توسعه مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه یکی از اهداف این نیرو در راستای خدمت رسانی به مردم بوده و ما به نوکری مردم افتخار می کنیم و از کادر درمان در جهت خدمت صادقانه به مردم تشکر می کنم.

وی گفت: در نیروی دریایی سپاه در بحث درمان قدم بسیار بزرگی از سوی فرمانده بهداری این نیرو برداشته شده است و شاهد خدمات مطلوب حوزه درمان در استان های مختلف به مردم هستیم و 15 مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه در حال خدمت به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکر انقلابی مانع اجرای نقشه های دشمنان می شود/اولویت ما خدمت صادقانه به مردم است

تفکر انقلابی مانع اجرای نقشه های دشمنان می شود/اولویت ما خدمت صادقانه به مردم است