مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:352021-07-25سياسي

سرلشکر جعفری درگذشت پژوهشگر نخبه «محمدحسین فرج نژاد» را تسلیت گفت


فرمانده قرارگاه فرهنگی حضرت بقیه الله (عج) در پیامی، درگذشت طلبه مجاهد و خستگی ناپذیر، پژوهشگر ارزشمند و نخبه حوزه و دانشگاه «محمدحسین فرج نژاد» و خانواده اش را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی حضرت بقیه الله (عج) در پیامی، درگذشت  طلبه مجاهد و خستگی ناپذیر، پژوهشگر ارزشمند و نخبه حوزه و دانشگاه  دکتر محمدحسین فرج نژاد و خانواده اش را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است؛ یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ (مجادله- آیه 11) رحلت جانکاه طلبه مجاهد و خستگی ناپذیر، پژوهشگر ارزشمند و نخبه حوزه و دانشگاه  دکتر محمدحسین فرج نژاد و خانواده ایشان موجب تاسف و تالم همسنگران و جهاگران جبهه انقلاب گردید.

  بدون شک تلاش ها و مجاهدات خستگی ناپذیر فرهیخته ای که تمام لحظات عمر مبارکش را در مسیر پژوهش و مبارزه با صهیونیسم جهانی و آگاه سازی فعالان جبهه انقلاب معطوف نمود،همواره یاری رسان اهداف اصلی و بنیادین جبهه فکری فرهنگی انقلاب خواهد بود.

اینجانب این واقعه دردناک را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم همنشینی با امیرالمومنین (علیه اسلام) و برای بازماندگان و جهاد گران عرصه جنگ نرم صبر جمیل  و اجر جزیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر جعفری درگذشت پژوهشگر نخبه «محمدحسین فرج نژاد» را تسلیت گفت

سرلشکر جعفری درگذشت پژوهشگر نخبه «محمدحسین فرج نژاد» را تسلیت گفت