مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1400 ساعت 03:302021-07-25سياسي

برگزاری مسابقه کتابخوانی «دولت سری و زیر نور مهتاب»


مسئول واحد تاریخ شفاهی مؤسسه آفرینش های رسانه ای آیینه از برگزاری مسابقه کتابخوانی «دولت سری و زیر نور مهتاب» در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: - جلیل خسروی طناک امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به نگارش کتاب های دولت سری و زیر نور مهتاب ، اظهار داشت: این کتاب در مورد خاطرات رزمندگان عملیات خیبر است که در اردوگاه موصل 2 و الرمادی اسیر بوده اند که آقایان هاشمی و باغانی نویسنده کتاب های زیر نور مهتاب و دولت سری هستند.

وی با بیان اینکه خواننده در این کتاب ها با شرایط زندان های رژیم بعث و فشارهای مختلف آن و همچنین روحیات خاص اسرا آشنا می شود، بیان داشت: کتاب دولت سری خاطرات چند تن از رزمندگان دفاع مقدس و اسرای اردوگاه موصل 2 عراق بوده که با محوریت رزمندگان استان خراسان جنوبی به نگارش درآمده است.

مسئول واحد تاریخ شفاهی مؤسسه آفرینش های رسانه ای آیینه افزود: در این کتاب با آقای طعیمه غلامی مصاحبه شد که بعدها به علت اثرات ناشی از جنگ به شهادت رسید و این خاطرات از او به یادگار مانده است.

خسروی یادآور شد: دولت سری در واقع به شبکه تشکیلاتی قوی اسرای ایرانی که در اردوگاه های رژیم بعث و در مقابل چشمان آن ها و البته دور از تصور آن ها ایجاد کرده بودند، می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه کتابخوانی «دولت سری و زیر نور مهتاب»

برگزاری مسابقه کتابخوانی «دولت سری و زیر نور مهتاب»