مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 20:052021-07-24اقتصادي

4 واحد نانوایی متخلف در گناوه پلمب شد


معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری گناوه گفت:چهار واحد نانوایی متخلف در شهرگناوه به پلمب شدند.

- اظهار داشت: در پی گلایه مندی مردم در خصوص تخلفات برخی واحدهای نانوایی گناوه به دلایلی مانند تعطیلی خودسرانه و خارج از برنامه کاری، پس از بررسی های دقیق میدانی و اخذ تذکرات کتبی و شفاهی از متخلفین وبا تاکید فرماندار محترم گناوه مبنی بر برخورد با این گونه واحدهای متخلف، کارگروه ویژه ای صبح امروز، به صورت قاطع و جدی به موضوع ورود کرده و بازرسی از چندین واحد انجام شد.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری گناوه افزود: پس از تجمیع گزارش ها با حضور اعضای این کارگروه، چهار واحد نانوایی متخلف به علت تعطیلی خودسرانه، رعایت نکردن وقت کاری و پروتکل های بهداشتی در شهر گناوه پلمب شد.

وی گفت: نانوایی ها یادشده در طی چندین مرحله به دلایل تخلف با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع و کسر از سهمیه آرد انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه این بازرسی ها همچنان ادامه خواهد داشت اضافه کرد: همشهریان در صورت مشاهده تخلف و یا اعتراض نسبت به کار نانوایی ها مراتب را اطلاع دهند.

شهرستان گناوه دارای بیش از 50 واحد نانوایی است که اعتراض های زیادی به خصوص در هفته های اخیر نسبت به مشکلات کیفیت نان، تعطیلی خودسرانه و خارج از برنامه نانوایی ها و مشکلات دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 واحد نانوایی متخلف در گناوه پلمب شد

4 واحد نانوایی متخلف در گناوه پلمب شد