مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 19:202021-07-24اقتصادي

راهکار بورسی برای حل مشکل سیمان


بحران برق در کشور طی یک ماه اخیر برخی صنایع از جمله سیمان را با مشکل مواجه کرده و باعث شده میزان عرضه محصولات سیمانی در بورس کالا به یک سوم برسد، - بحران برق در کشور طی یک ماه اخیر برخی صنایع از جمله سیمان را با مشکل مواجه کرده و باعث شده میزان عرضه محصولات سیمانی در بورس کالا به یک سوم برسد، در این راستا بورس کالا عرضه سلف سیمان را به عنوان راهکاری برای مدیریت این بحران معرفی کرده است که از هفته جاری آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت نیرو صنایع را سپر بلای بخش خانگی کرد تا میزان قطعی برق های پی در پی را کاهش دهد.

در این راستا برق صنایع فولادی و سیمانی قطع و یا محدود شد و سرانجام این ماجرا به کمبود و گرانی سیمان انجامید.

به طوریکه به دنبال کاهش 90 درصدی برق کارخانجات، قیمت سیمان در تهران به پاکتی 70 هزار تومان رسید و شنیده ها از برخی شهرستانها حکایت از سیمان 100 هزار تومانی دارد.

چهار پیشنهاد بورس کالا برای مدیریت بازار سیمان در این راستا چندی پیش حامد سلطانی نژاد، مدیرعامل بورس کالای ایران در نامه ای به اسداله کشاورز معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که به دلیل اجرای برنامه های وزارت نیرو در خصوص قطع یا ایجاد محدودیت در برق مورد نیاز صنایع فولاد و سیمان، تولید شرکت های فعال در این دو صنعت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار بورسی برای حل مشکل سیمان

راهکار بورسی برای حل مشکل سیمان