مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 19:052021-07-24اقتصادي

استفاده «راشا کاسپین» از پساب/ تصفیه خانه زنجان روزانه 50 هزار متر مکعب پساب دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: شرکت راشا کاسپین زنجان از پساب تصفیه شده در تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان برخوردار شد.

- علیرضا جزءقاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرکت راشا کاسپین زنجان که با تولید کاغذ به عنوان یکی از واحدهای صنعتی آب بر در استان شناخته می شود از پساب تصفیه شده در تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان برخوردار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه این کارخانه به عنوان نخستین واحد صنعتی در استان، 12 هزار متر مکعب پساب در شبانه روز دریافت می کند، بیان کرد: طبق نیازمندی های این شرکت، سقف قرارداد فروش پساب به راشاکاسپین تا 22 هزار متر مکعب نیز افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان روزانه 50 هزار متر مکعب پساب خروجی دارد، بیان کرد: در افق این طرح، میزان پساب خروجی تصفیه خانه به 75 هزار متر مکعب می رسد.

جزءقاسمی با اشاره به اینکه مدول اول تصفیه خانه فاضلاب زنجان با ظرفیت زیر پوشش قرار دادن 200 هزار نفر در مدار بهره برداری بوده است، ادامه داد: تلاش می شود مدول دوم نیز با پیشرفت فیزیکی 56 درصد، امسال به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هدف از جایگزینی پساب با آب استحصال شده از منابع زیرزمینی در صنایع استان را صرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده «راشا کاسپین» از پساب/ تصفیه خانه زنجان روزانه 50 هزار متر مکعب پساب دارد

استفاده «راشا کاسپین» از پساب/ تصفیه خانه زنجان روزانه 50 هزار متر مکعب پساب دارد