مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 19:052021-07-24اقتصادي

سرانجام خرید 630 واگن مترو از چین برای تهران/ چرا تراموا به پایتخت نرسید؟


مدیرعامل شرکت مترو تهران توضیحاتی درباره سرانجام خرید 630 واگن از طریق فایناس با چین، چرایی ساخته نشدن LRT در پایتخت، راه اندازی پایانه و ایستگاه های جدید مترو و عملیات اجرایی خط 10 مترو تهران ارائه داد.

- هم با هاله ای از ابهام مواجه شده و مدیران شهری می گویند تامین مالی 630 واگن از طریق صندوق توسعه ملی منتفی شده و فقط 6 ماه فرصت برای تامین 15 درصد منابع مالی این موضوع فرصت باقی است.

  درباره موضوعات مختلف مترو تهران از جمله ساخت ایستگاه های جدید مترو، سرانجام پول اوراق مشارکت، افتتاح خطوط جدید مترو، سرانجام راه اندازی پایانه ها در شهر زیرزمینی و ابهام در قرارداد 630 واگن برای مترو تهران و همچنین چرایی عدم راه اندازی LRT در پایتخت با علی امام، مدیرعامل شرکت مترو تهران به بحث و گفت وگو نشستیم که جزییات آن به شرح ذیل است.

سرانجام ساخت مترو پرند  ساخت مترو پرند سال های اخیر مطالبه بسیاری از شهروندان در پایتخت از شهرداری بوده است پروژه ساخت مترو برای پرند به کجا رسید؟ شهرداری تهران ساخت و راه اندازی مترو پرند را به صورت مداوم پیگیری کرده است و امسال 250 میلیارد تومان بر اساس پیگیری های انجام شده توسط شهرداری در بودجه سالانه کشور در نظر گرفته شد که میزان تخصیص یافته خوب بود ولی اکنون مشکل اسناد خزانه اسلامی در این زمینه وجود دارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانجام خرید 630 واگن مترو از چین برای تهران/ چرا تراموا به پایتخت نرسید؟

سرانجام خرید 630 واگن مترو از چین برای تهران/ چرا تراموا به پایتخت نرسید؟