مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 18:352021-07-24پزشكي

تخت های پر و بستری بیماران روی زمین در بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس


شدت مراجعه بیماران مبتلا به کرونا در گنبدکاووس به حدی شده که بیماران در بخش اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس روی زمین بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، وضعیت کرونا در گلستان از مرز بحران در حال رد شدن و رسیدن به شرایط بحرانی است.

به گفته مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان تقریبا تمام تخت های بیمارستانی در استان گلستان پر شده و تعداد انگشت شمار تخت بستری برای پذیرش بیماران کرونایی وجود دارد.

شدت مراجعه بیماران به بیمارستان های استان و حتی بستری بیماران با توجه به مقایسه انجام شده از اسفندماه سال 1398 و فروردین 1399 در استان گلستان بسیار بیشتر و شدید تر شده است.

اما بر اساس اطلاعات موجود شرایط در گنبدکاووس بسیار بدتر از سایر نقاط استان است به طوری که هادی حق شناس استاندار گلستان در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا عنوان کرد در بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس هر نیم متر بیماران روی زمین بستری هستند.

این امر مورد سوال خبرنگاران پس از جلسه ستاد از رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان قرار گرفت که وی ضمن تایید این موضوع گفت: متاسفانه در بخش اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس این شرایط حاکم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های پر و بستری بیماران روی زمین در بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس

تخت های پر و بستری بیماران روی زمین در بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس