مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 17:352021-07-24دانش

افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند


با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان،مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی (TMS) با همکاری آموزش فنی و حرفه ای در مرکز مهارتی و آموزشی سما دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند گشایش یافت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان،مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی (TMS) با همکاری آموزش فنی و حرفه ای در مرکز مهارتی و آموزشی سما دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند گشایش یافت.

رضا اختیار وکالتی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در مراسم افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته ملی مهارت، گفت: یکی از مشکلات عمده جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاهی این است که نمی توانند شغلی مناسب با رشته تحصیلی خود را بیابند و این امر موجب نرخ فزاینده بیکاری دانش آموختگان دانشگاه ها می گردد.

وی افزود: نداشتن مهارت های مورد نیاز بازار کار موجب عدم موفقیت بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه در ورود به بازار کار پس از فراغت از تحصیل است.

وی اظهار کرد: در این مرکز، دوره های مهارتی مورد نیاز دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با رویکرد اشتغال با نظارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار خواهد شد و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند

افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند