مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 17:152021-07-24سياسي

تشکل های غدیری از شورای شهر مطالبه فرهنگی دارند


دبیر بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی با اشاره به اینکه تشکل های غدیری از شورای شهر مطالبه فرهنگی دارند، گفت: ما می خواهیم جلوی برخی بی بند و باری هایی که در شهر وجود دارد، - ایسنا/خراسان رضوی دبیر بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی با اشاره به اینکه تشکل های غدیری از شورای شهر مطالبه فرهنگی دارند، گفت: ما می خواهیم جلوی برخی بی بند و باری هایی که در شهر وجود دارد، گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین سعید آخوندی در افتتاحیه جشن های دهه ولایت و امامت در خراسان رضوی که عصر امروز، 2 مرداد ماه، در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: هر گاه تشکل های مردمی و فرهنگی در رأس امور قرار گرفتند، جلوه های اثرگذاری آن را در کشور شاهد بودیم.

در جشن های عید غدیر علاوه بر قلب ها و دل های مردم، مسئولین و ارگان ها نیز به هم نزدیک شده اند و با این همبستگی جریان های ضدفرهنگی خنثی می شود.

وی ادامه داد: همانگونه که عاشورا را بزرگ برگزار می کنیم باید بزرگترین عید شیعیان را نیز بزرگ برگزار کرد و باید در این راه همدل و همگام باشیم و مسئولین نیز در کنار مردم هم قدم شوند.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی با بیان اینکه باید همه جای شهر را حریم امام رضا(ع) بدانیم، تصریح کرد: تشکل های غدیری از شورای شهر مطالبه فرهنگی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های غدیری از شورای شهر مطالبه فرهنگی دارند

تشکل های غدیری از شورای شهر مطالبه فرهنگی دارند