مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 17:002021-07-24اجتماعي

6 ماه تا یک سال حبس برای مخدوش کنندگان پلاک


جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به رانندگانی که با پوشش و مخدوشی پلاک اقدام به تردد در بازه زمانی منع تردد شبانه می کنند، گفت: برابر ماده 720 قانون مجازات اسلامی مخدوشی و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از 6 ماه تا یک سال را برای متخلفان در پی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل ا پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور افزود: طرح تشدید برخورد با تردد های شبانه یا همان منع تردد کرونایی در سطح شهر تهران، معابر بزرگراهی و برخورد با رانندگان متخلف در دستور ویژه کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار دارد.

وی اظهار داشت: برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص به ثبت نرسیدن جریمه ها به ویژه در این 6 روز تعطیلی، دوربین ها همانند روز نخست و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال است و رانندگانی که بدون مجوز وارد محدوده شوند، مورد اعمال قانون قرار می گیرند.

این مقام انتظامی از رانندگان تهرانی خواست به علت شیوع گسترده بیماری کرونا، از تردد در سطح شهر و در ساعات اعلامی و رفتن به دورهمی ها و مهمانی ها به خاطر حفظ جان خود و دیگران خودداری کنند.

همچنین تردد خود را مدیریت و به بعد از ساعت 22 موکول نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، همه ادارات، سازمان ها، بانک ها، تالار های مطالعه کتابخانه ملی ایران، سالن های سینما و تئاتر، بازار تهران و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 ماه تا یک سال حبس برای مخدوش کنندگان پلاک

6 ماه تا یک سال حبس برای مخدوش کنندگان پلاک