مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 16:452021-07-24سياسي

تولیت آستان قدس رضوی درگذشت مادر شهیدان غلامی را تسلیت گفت


تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام «حسن، مهدی و محمد غلامی» از شهدای پرافتخار مشهد الرضا(ع)را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت مادر شهیدان والامقام حسن، مهدی و محمد غلامی از شهدای پرافتخار مشهد الرضا(ع)را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:  إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم زهرا ریوشی مادر شهیدان والامقام حسن، مهدی و محمد غلامی از شهدای پرافتخار مشهد الرضا(ع) موجب تأثر و تألم گردید.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت صلابت و شکیبایی مادران شهدا که با اخلاص و همتی بلند فرزندان غیور خود را برای دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب روانه میدان جهاد و شهادت کرده اند به ثمر نشسته است و بی تردید این انقلاب مرهون زحمات و بردباری چنین مادران باایمان و فداکاری است.

در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج علیه آلاف التحیه والثنا از درگاه خداوند متعال برای این بانوی صبور و مجاهد، رحمت واسعه الهی و هم جواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان اجر و شکیبایی مسألت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس رضوی درگذشت مادر شهیدان غلامی را تسلیت گفت

تولیت آستان قدس رضوی درگذشت مادر شهیدان غلامی را تسلیت گفت