مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 16:252021-07-24سياسي

به تدریج در حال غلبه بر مشکلات کم آبی خوزستان هستیم


فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به بازدید از مناطق دچار کم آبی در جنوب غرب خوزستان گفت: به تدریج در حال غلبه بر مشکلات موجود هستیم و مشعل های امید در دل مردم روشن شده است و با اراده مردم، - ایسنا/خوزستان فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به بازدید از مناطق دچار کم آبی در جنوب غرب خوزستان گفت: به تدریج در حال غلبه بر مشکلات موجود هستیم و مشعل های امید در دل مردم روشن شده است و با اراده مردم، اعتماد به نفسی نیز در مجموعه گروه های جهادی برای رفع مشکلات به وجود آمده است.

سرلشکر حسین سلامی در مرحله دوم اعزام تانکرهای آبرسانی سپاه به استان خوزستان که امروز (2 مردادماه) انجام شد، اظهار کرد: امروز از بسیاری از مناطق جنوب غرب خوزستان از جمله منطقه جفیر و رفیع بازدید کردیم.

در روند این بازدیدها شاهد صبر و استقامت مردم در مقابل مشکلات ناشی از خشکسالی و کمبود آب و همچنین تلاش همه جهادگران عرصه آبرسانی به مردم به ویژه سپاه پاسداران و گروه های جهادی بسیج در این مناطق بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: خوشبختانه به تدریج در حال غلبه بر مشکلات موجود هستیم و مشعل های امید در دل مردم روشن شده است و با اراده مردم، اعتماد به نفسی نیز در مجموعه گروه های جهادی برای رفع مشکلات به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تدریج در حال غلبه بر مشکلات کم آبی خوزستان هستیم

به تدریج در حال غلبه بر مشکلات کم آبی خوزستان هستیم