مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 16:102021-07-24ورزشي

هیچکس روی دربی اصفهان اسم تبانی نگذارد


مربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد که به دلیل حساسیت بازی این تیم مقابل سپاهان کسی نمی تواند اسم تبانی روی این مصاف بگذارد.

- ، حسن استکی در کنفرانس خبری قبل از مصاف با سپاهان اظهار داشت: همیشه مصاف های ذوب آهن و سپاهان بازی های خوبی بوده و هیچ موقع مثل برخی دیگر از دربی های کشور کسل کننده نبوده و تماشاگر پسند بوده است.

وی افزود: ما متأسفانه بازی هفته قبل را مقابل نساجی واگذار کردیم با این وجود که همه آن روز دیدند که روی دو اشتباه، نقطه ضعف یا کم مسئولیتی دو گل خوردیم ولی تعداد زیادی موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: هفته گذشته سه امتیازی که برای ما خیلی حیاتی بود را از دست دادیم اما به دلیل اینکه جدول هنوز وضعیت خوبی برای ما دارد بازیکنان روحیه لازم را برای این بازی دارند.

وی تصریح کرد: خدا را شکر بازی وضعیتی دارد که هیچکس نمی تواند اسم تبانی روی آن بگذارد زیرا سپاهان برای قهرمانی می جنگد و ما هم نیاز به سه امتیاز داریم و امیدواریم داور بازی نیز با تجربه و خوب مثل جناب آقای فغانی عمل کند.

استکی در خصوص داوری علیرضا فغانی در بازی ذوب آهن مقابل نساجی گفت: بازیکنان و کادر فنی احترام خاصی برای او قائل بودند و یک داوری کم اشتباه و بسیار خوب را شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچکس روی دربی اصفهان اسم تبانی نگذارد

هیچکس روی دربی اصفهان اسم تبانی نگذارد