مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 15:552021-07-24ورزشي

داوران جوان انصاف را رعایت کنند/ در حق مس رفسنجان اجحاف شده است


سرمربی مس رفسنجان با اشاره به اینکه در حق مس رفسنجان اجحاف شده است،گفت: اینکه می خواهیم از داوران جوان استفاده کنیم خوب است اما باید عدالت با دقت رعایت شود که حقی از تیمی اجحاف نشود.

- ، محمد ربیعی عصر شنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: هر دو تیم جایگاه خود را در لیگ تقریباً تثبیت کرده اند.

این بازی از لحاظ ذهنی و آسایشی دور از استرس است و امیدوارم این مساله بازی را به سمت کیفیت جلو ببرد و بازی کیفیت لازم را داشته باشد.

وی افزود: فردا آخرین بازی ما در لیگ است که در رفسنجان میزبانی می کنیم و امیدواریم در فصل آتی در چمن طبیعی ورزشگاه صنعت مس بتوانیم میزبان تیم ها باشیم.

وی ادامه داد: این فصل سخت بود و از همه عوامل اجرایی تشکر می کنم که اولین تجربه را در میزبانی داشتند و امیدواریم در فصل جدید با رفع کمبودها بتوانیم در راستای اعتلای تیم گام برداریم و امیدوارم با کمک مسئولان استانی با قدم گذاشتن به سمت حرفه ای بودن این مشکل را حل کنیم تا به اهداف بعدی برسیم.

سرمربی مس رفسنجان در ادامه گفت: متأسفانه چند وقت است که کریم زاده و قائم اسلامی خواه را به دلیل مصدومیت نداریم و حسن جعفری هم در بازی قبلی با کارت قرمز داور مواجه شد، مربی نیستم که خیلی زیاد در رابطه با داوری صحبت کنم اما بعضی وقت ها اگر در رابطه با داوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوران جوان انصاف را رعایت کنند/ در حق مس رفسنجان اجحاف شده است

داوران جوان انصاف را رعایت کنند/ در حق مس رفسنجان اجحاف شده است