مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 15:452021-07-24سياسي

انتقال آب از سرشاخه های رودخانه های خوزستان کاری خائنانه است


نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم راه اندازی سد بختیاری گفت: انتقال آب از سرشاخه های رودخانه های خوزستان کاری خائنانه و غیر کارشناسی است.

- ، سید احمد آوایی عصر امروز شنبه در نشست هم اندیشی اعضای شورای تأمین شهرستان دزفول با سران و طوایف بختیاری کوی آیت الله مدرس و آیت الله طالقانی که در محل سالن جلسات سپاه ناحیه دزفول برگزار شد، اظهار کرد: همواره اعلام کرده ام که انتقال آب از سرچشمه ها کاری خائنانه و غیر کارشناسی است که با تدبیر منافات دارد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با وزیر نیرو و سازمان محیط زیست افزود: سازمان محیط زیست نیز حق را به ما داد و اعلام کرد که از نظر کارشناسی مخالف انتقال آب و معتقد هستند که انتقال آب صرفاً باید در حد مصارف آب شرب باشد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما با انتقال بین 400 تا 500 میلیون مترمکعب آب برای مصارف آشامیدنی مشکل و اعتراضی نداریم چرا که به فکر آب شرب سایر هموطنان نیز هستیم اما انتقال آب کشاورزی و صنعت باعث نابودی خوزستان می شود و ما با جدیت مخالف آن هستیم.

آوایی یادآور شد: سال گذشته نیز اعلام کردم که در چند ماه پاییز و زمستان آب را بیخود رها کردند چرا که تدبیر درستی نداشتند؛ بنابراین در تمام دنیا وقتی قرار است که چنین اقدامی صورت بگیرد باید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب از سرشاخه های رودخانه های خوزستان کاری خائنانه است

انتقال آب از سرشاخه های رودخانه های خوزستان کاری خائنانه است