مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 15:402021-07-24ورزشي

نویدکیا: بازی با ذوب آهن پیچیده است/ ممکن است یک تیم آرزوهایش را از دست بدهد


فردا بازی پیچیده ای است، برای موقعیت خودمان و رسیدن به صدر رقابت می کنیم و ذوب آهن برای بهبود شرایط در انتهای جدول بازی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن در لیگ برتر اظهار داشت: تجربه سال ها بازی در دربی اصفهان را دارم، یکی از زیباترین و جذاب ترین دربی های کشور بازی سپاهان و ذوب آهن است و هواداران از آن لذت برده اند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: فردا بازی پیچیده ای است، برای موقعیت خودمان و رسیدن به صدر رقابت می کنیم و ذوب آهن برای بهبود شرایط در انتهای جدول بازی می کند؛ منطقی بگویم، ذوب آهن به لحاظ شخصیتی و فوتبالی جایگاهش درست نیست.

وی تصریح کرد: ذوب آهن نتایج لازم را نگرفته است ، فوتبال خوبی ارائه می کند و می تواند برای ما مشکل ساز باشد؛ فکر می کنم مساوی به درد هیچ تیمی نمی خورد؛ ممکن است برای هر 2 طرف بازی خطرناکی باشد و یکی از 2 تیم آرزوهایش را از دست بدهد، هر 2 تیم باید باهوش و منطقی بازی کنند و سعی کنند به اهدافی که دارند، برسند.

نویدکیا با بیان این که امیدوارم بازی خوبی باشد و هواداران از بازی لذت ببرند، گفت: همه بازیکنان آماده هستند و مشکل خاصی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویدکیا: بازی با ذوب آهن پیچیده است/ ممکن است یک تیم آرزوهایش را از دست بدهد

نویدکیا: بازی با ذوب آهن پیچیده است/ ممکن است یک تیم آرزوهایش را از دست بدهد