مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 15:302021-07-24سياسي

نماز جمعه تجلی گاه حضور مردم و حمایت آنان از انقلاب و نظام است


امام جمعه پارس آباد، نماز جمعه را تجلی گاه حضور مردم و حمایت های حمایت آنان از انقلاب و نظام توصیف و برتقویت و گسترش این نقش تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری، نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارای دو اصل جمهوریت و اسلامیت توصیف و اظهار کرد: این دو اصل دو بال پرنده ای هستند که اگر هر یک از این بال ها نباشد، امکان پیشرفت و تعالی برای این نظام وجود نخواهد داشت.

امام جمعه پارس آباد درباره جایگاه مردم در شبکه امامت جمعه بیان داشت: در عمل، نماز جمعه یکی از نمادهای ظهور و بروز جمهوریت نظام است؛ یعنی اینکه ما در نمازهای جمعه حمایت عملی مردم را از جمهوری اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم.

نقش مردم در نظام سیاسی اسلام نادیده گرفتنی است وی با ابراز تأسف از اینکه برخی به دنبال زیر سوال بردن جایگاه و نقش مردم در نظام سیاسی اسلام و جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: این افراد به دنبال نادیده گرفتن حمایت های مردمی از نظام هستند که این امر جفا به جمهوری اسلامی و مردم عزیز است.

حجت الاسلام باقری، نماز جمعه را تجلی گاه حضور مردم و تجلی گاه حمایت های آنان از انقلاب و نظام توصیف کرد و ادامه داد: هر قدر این ظهور و بروز از کمیت و کیفیت بیشتری برخوردار باشد، هم نظام و هم انقلاب و هم بحث های امنیتی حاکم بر جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه تجلی گاه حضور مردم و حمایت آنان از انقلاب و نظام است

نماز جمعه تجلی گاه حضور مردم و حمایت آنان از انقلاب و نظام است