مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 15:152021-07-24سياسي

بیش از 100 دستگاه تانکر سپاه به 87 روستای خوزستان آبرسانی می کنند


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 40 تانکر دیگر به 64 تانکر آبرسان خوزستان الحاق شدند بدین ترتیب بیش از 100 دستگاه تانکر سپاه به 87 روستای خوزستان آبرسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران کشور امروز در بازدید از مناطق دارای تنش آبی خوزستان اظهار کرد:  امروز از مناطق جنوب غربی خوزستان ازجمله منطقه جفیر، شهرستان هویزه، دشت آزادگان، شهر رفیع و روستاهای اطراف آن بازدید کردیم.

وی افزود: در بازدیدهای امروز دو رخداد مهم صبر و استقامت مردم در برابر کمبود آب و خشک سالی و تلاش جهادگران بسیج در مناطق دارای مشکل آب، مشاهده شد که این دو موضوع نشان می دادند ما به تدریج بر مشکلات موجود غلبه می کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران کشور گفت: آب رسانی توسط تانکرهای سیار، ثابت و لوله کشی ها در جریان و لایروبی ها درحال انجام است که چشم انداز روشنی برای آینده وجود دارد.

وی ادامه داد: امروز شاهد الحاق 40 دستگاه تانکر آب رسان دیگر به 64 دستگاه تانکر آب رسان مستقر در منطقه خواهیم بود که بااین وجود با بیش از 100 دستگاه تانکر که عموماً 30 هزار لیتری هستند به 87 روستای این منطقه توسط سپاه آب رسانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 دستگاه تانکر سپاه به 87 روستای خوزستان آبرسانی می کنند

بیش از 100 دستگاه تانکر سپاه به 87 روستای خوزستان آبرسانی می کنند