مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 15:002021-07-24سياسي

روحانی: توسعه فناوری اطلاعات، شفافیت و عدالت اجتماعی را تقویت کرد


با توسعه فناوری اطلاعات سرعت ارائه خدمات افزایش یافت، شفافیت و عدالت اجتماعی تقویت و برای داده های اطلاعاتی، امنیت ایجاد شد.

- رییس جمهوری گفت: با توسعه فناوری اطلاعات سرعت ارائه خدمات افزایش یافت، شفافیت و عدالت اجتماعی تقویت و برای داده های اطلاعاتی، امنیت ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی طی سخنانی در آخرین جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم با اشاره به برگزاری بیست و دو جلسه این شورا ، اظهار کرد: با مصوبات این جلسه یکی از پایه های حرکت در مسیر توسعه فناوری اطلاعات ایجاد شد.

اگر پایه های اصلی فضای مجازی را زیرساخت، شبکه و سپس آشنایی و همکاری مردم بدانیم، قطعاً پایه چهارم، مقررات و شیوه نامه هایی است که حرکت در مسیر فناوری اطلاعات را در مسیر درست قرار می دهد.

روحانی افزود: در طول این مدت در جلسات شورای اجرایی فناوری اطلاعات در کنار شورای عالی فضای مجازی و همچنین جلسات دولت و مجلس و سایر جلسات مرتبط تلاش شد تا این مسیر برای مردم هموار شود.

رییس جمهور با بیان اینکه در دولت یازدهم و دوازدهم بیش از آنچه در دولت های قبل در زمینه فناوری اطلاعات تلاش شده بود، اقدامات مستمری انجام شده است، گفت: اگر چه در این زمینه ها به طور کامل اتفاق اندیشه، فکر و نظر وجود نداشت، اما در عین حال حرکت بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: توسعه فناوری اطلاعات، شفافیت و عدالت اجتماعی را تقویت کرد

روحانی: توسعه فناوری اطلاعات، شفافیت و عدالت اجتماعی را تقویت کرد