مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 14:552021-07-24سياسي

منتخب گچساران و باشت پی گیر مشکلات طرح ملی اقدام مسکن+تصاویر


منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان استانی و شهرستانی از طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان گچساران بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، سید ناصر حسینی پور منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به همراه مسئولان استانی و شهرستانی از طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان گچساران بازدید کرد.

منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با بیان اینکه یکی از مشکلات مردم بعد از موضوع اشتغال مشکل مسکن است اظهار کرد: از انتظارات و توقعات بجای مردم از مسئولان رفع مشکل مسکن و تسهیل گری در ساخت و ساز مسکن است.

حسینی پور گفت: با برنامه ریزی و نظارت مستمر می توان کارهای به صورت جدی ورود پیدا کند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز برای اجرای هر چه بهتر طرح اقدام ملی مسکن در فاز دوم، خواهان ورود و پیگیری منتخب مردم گچساران و باشت به این طرح شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس بحث شفاف سازی در ساخت واحد های اقدام ملی مسکن از مطالبات متقاضیان این طرح بود که توسط برخی از متقاضیان با منتخب مردم گچساران و باشت در این بازدید در میان گذاشته شد.

در ادامه بازدیدها برخی از ساکنین بافت فرسوه نیز گلایه هایی از روند اجرایی این طرح داشتند و معتقد بودند که برخی نهادها و دستگاه ها نسبت به تعهداتشان نیز به خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخب گچساران و باشت پی گیر مشکلات طرح ملی اقدام مسکن+تصاویر

منتخب گچساران و باشت پی گیر مشکلات طرح ملی اقدام مسکن+تصاویر