مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 14:502021-07-24سياسي

تاکید نمایندگان بر اجرای سند سازگاری با کم آبی خوزستان


رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس گفت: در بحث تنش آبی خوزستان، اجرای سند سازگاری با کم آبی که ماحصل زحمات استاندار و وزارت نیرو است را مد نظر داریم و اجرای این سند را از دولت به جد خواستار هستیم.

- ایسنا/خوزستان رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس گفت: در بحث تنش آبی خوزستان، اجرای سند سازگاری با کم آبی که ماحصل زحمات استاندار و وزارت نیرو است را مد نظر داریم و اجرای این سند را از دولت به جد خواستار هستیم.

عبداله ایزدپناه در جلسه ستاد مدیریت بحران و شورای کشاورزی استان خوزستان که امروز (2 مردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری رهبری مورد تاکید همه است و پیشنهاد ما این است که مجری این طرح جهاد کشاورزی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ما در بحث تنش آبی خوزستان، اجرای سند سازگاری با کم آبی که ماحصل زحمات استاندار و وزارت نیرو است را مد نظر داریم و اجرای این سند را از دولت به جد خواستار هستیم.

تدوین سند چهارگانه ای که اخیرا در دستور کار دولت است و در حال بررسی برای رفع مشکل آب شرب، فاضلاب روان آب ها و پیشگیری از سیلاب خواهد بود نیز مورد تاکید همه ما نمایندگان است.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مشکل اساسی، نرخ بالای بیکاری در خوزستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نمایندگان بر اجرای سند سازگاری با کم آبی خوزستان

تاکید نمایندگان بر اجرای سند سازگاری با کم آبی خوزستان