مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 14:352021-07-24اقتصادي

جریمه 2700 خودروی متخلف در محورهای مواصلاتی زنجان


رییس پلیس راه استان زنجان از جریمه 2700 خودروی متخلف در محورهای مواصلاتی زنجان خبر داد.

- محمدعلی عظیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به تعطیلات سه روزه ای که پشت سر گذاشته شد، پلیس با خودروهای متخلف برخورد کرد.

رییس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه با شروع تعطیلی ها شاهد افزایش تردد در جاده های استان زنجان بودیم، گفت: از روز سه شنبه تا روز گذشته 2 هزار و 700 خودرو در محورهای مواصلاتی استان زنجان اعمال قانون شدند.

عظیمی با بیان اینکه در حال حاضر چهار شهرستان زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده در وضعیت قرمز کرونایی هستند، اضافه کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا تردد در شهرهای نارنجی و قرمز تا چهار مرداد ماه ممنوع است.

رییس پلیس راه استان زنجان در رابطه با میزان جریمه رعایت نکنندگان محدودیت تردد بین استانی در استان زنجان، افزود: متخلفان در شهرهای قرمز کرونایی، یک میلیون تومان و در شهرهای دارای وضعیت نارنجی، 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی ادامه داد: از رانندگان انتظار می رود به مصوبه محدودیت های کرونایی تردد وسایط نقلیه به دقت عمل کنند و یقین بدانند که در صورت بی توجهی به قوانین و مقررات و انجام تخلف از سوی گشت های پلیس راه و همچنین از طریق دوربین های نظارت و کنترل، تخلف آنان ثبت و نسبت به اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 2700 خودروی متخلف در محورهای مواصلاتی زنجان

جریمه 2700 خودروی متخلف در محورهای مواصلاتی زنجان