مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 14:302021-07-24بين الملل

درگیری پلیس فرانسه با معترضان به طرح کرونایی دولت


پلیس فرانسه روز شنبه با معترضان به طرح کرونایی دولت این کشور که از روز دوشنبه اجرایی خواهد شد درگیر شده و برای متفرق کردن آنها از گاز اشک آور استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شهروندان فرانسوی روز شنبه به خیابان های پاریس سرازیر شدند تا مخالفت خود با طرح دولت این کشور برای مقابله با ویروس هستند باید تاییدیه بهداشتی داشته باشند که این بدان معناست یا واکسن زده باشند یا اینکه تست کرونای آنها منفی باشد.

از هفته آینده نیز این اقدام برای رستوران ها، کافه ها و مراکز خرید و همچنین مسافرت با هواپیما و قطارهای مسافت طولانی اجرایی خواهد شد.

امانوئل ماکرون چند روز پیش در یک سخنرانی که از تلویزیون این کشور پخش می شد، ضمن هشدار درباره شیوع ویروس دلتا در فرانسه، بر سیاست دولت خود در خصوص مقابله با کرونا تأکید کرد و اجباری شدن واکسیناسیون برای کارکنان بخش درمان و امداد و داشتن پاسپورت بهداشتی برای حضور در اماکن عمومی ضروری است.

رییس جمهور فرانسه تا 15 سپتامبر (24 شهریور ماه) به کادر درمان و امداد برای انجام واکسیناسیون فرصت داده است و هشدار داد که از این تاریخ به بعد، یک سیستمی برای کنترل و حتی مجازات وجود خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری پلیس فرانسه با معترضان به طرح کرونایی دولت

درگیری پلیس فرانسه با معترضان به طرح کرونایی دولت