مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 14:252021-07-24اقتصادي

حجم اعتبارات برای جبران خسارت بخش کشاورزی خوزستان افزایش یابد


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: حجم اعتبارات پیشنهادی برای جبران خسارت بخش کشاورزی خوزستان باید به 6 هزار و 300 میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدا رحم امیری زاده ظهر امروز شنبه در نشست مشترک ستاد مدیریت بحران و شورای کشاورزی (قرارگاه آب رسانی) با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و وزیر نیرو اظهار کرد: خوزستان با تولید 17.

5 میلیون تُن محصولات کشاورزی دارای هشت مقام اول، چهار مقام دوم و همچنین دو مقام سومی در کشور است.

وی افزود: تولید محصولات اساسی در این استان در سال زراعی 400-99 در کنار دیگر بخش های کشاورزی با افزایش 100 درصدی رشد خوبی داشته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به اینکه در استان خوزستان 67 هزار هکتار کشت برنج انجام شده است در واکنش به علت اختلاف ارقام کشت شلتوک بین جهاد کشاورزی و سازمان آب و برق خوزستان گفت: سال گذشته نیز ملاک تعیین میزان کشت شلتوک را گزارش جهاد کشاورزی اعلام کردند چون کارشناسان ما با بازدید میدانی نسبت به تعیین این رقم اقدام می کنند ولی اعداد اعلامی سازمان آب و برق بر اساس عکس های هوایی است.

امیری زاده ادامه داد: از این میزان کشت شلتوک انجام شده نیز حدود 15 هزار هکتار آن از پای آب سدها آبیاری نمی شود و کشاورزان از زهاب ها، چشمه سارها و یا روش های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم اعتبارات برای جبران خسارت بخش کشاورزی خوزستان افزایش یابد

حجم اعتبارات برای جبران خسارت بخش کشاورزی خوزستان افزایش یابد