مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 14:252021-07-24اجتماعي

6 ماه تا یک سال حبس برای مخدوش کنندگان پلاک خودرو در تهران


اعمال محدودیت های پلیس راه نیز از ساعت 18 روز 28 تیر آغاز و تا 7 صبح روز چهارم مرداد ادامه دارد؛ همه مجوزهایی که از سوی فرمانداری ها صادر شده اند لغو و تردد ممنوع است.

- اعمال محدودیت های پلیس راه نیز از ساعت 18 روز 28 تیر آغاز و تا 7 صبح روز چهارم مرداد ادامه دارد؛ همه مجوزهایی که از سوی فرمانداری ها صادر شده اند لغو و تردد ممنوع است.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به رانندگانی که با پوشش و مخدوشی پلاک اقدام به تردد در بازه زمانی منع تردد شبانه می کنند، گفت: برابر ماده 720 قانون مجازات اسلامی مخدوشی و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از 6 ماه تا یک سال را برای متخلفان در پی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور افزود: طرح تشدید برخورد با ترددهای شبانه یا همان منع تردد کرونایی در سطح شهر تهران، معابر بزرگراهی و برخورد با رانندگان متخلف در دستور ویژه کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار دارد.

وی اظهار داشت: برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص به ثبت نرسیدن جریمه ها به ویژه در این 6 روز تعطیلی، دوربین ها همانند روز نخست و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال است و رانندگانی که بدون مجوز وارد محدوده شوند، مورد اعمال قانون قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 ماه تا یک سال حبس برای مخدوش کنندگان پلاک خودرو در تهران

6 ماه تا یک سال حبس برای مخدوش کنندگان پلاک خودرو در تهران