مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 14:152021-07-24اجتماعي

تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص خودرو و موتورسیکلت های توقیفی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از ارائه تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص خودرو و موتورسیکلت های توقیفی تا 18 مرداد ماه خبر داد.

- ، غلامعلی شرق اظهار کرد: به منظور جلوگیری از ضرور و زیان اموال عمومی و انباشت موتور سیکلت و خودروهای رسوبی و غیررسوبی در توقفگاه ها، پلیس راهور استان نسبت به ترخیص فوق العاده آنها اقدام می کند.

وی افزود: مالکان وسایل نقلیه چنانچه تاکنون موفق به ترخیص خودرو یا موتور سیکلت خود نشده اند می توانند با همراه داشتن کارت ملی و اسناد وسیله نقلیه خود به یکی از دفاتر پلیس +10 و در صورت لزوم یگان توقیف کننده مراجعه و درخواست ترخیص وسیله نقلیه خود را ثبت کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در خصوص تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده برای صاحبان خودروهای رسوبی گفت: از مزایای فوق العاده ترخیص وسایل نقلیه توقیفی می توان به بخشش دو برابری جریمه ها، کاهش هزینه ای انتقال و پارکینگ برابر تعرفه سال 94، امکان قسط بندی یک ساله پرداخت خلافی اشاره کرد.

وی افزود: خودروهای فاقد بیمه نامه شخص ثالث و فاقد گواهینامه رانندگی می توانند با سپردن تعهد نامه مبنی بر عدم استفاده تا زمان اخذ بیمه نامه شخص ثالث و یا معرفی فرد دارنده گواهینامه، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص خودرو و موتورسیکلت های توقیفی

تسهیلات ویژه پلیس برای ترخیص خودرو و موتورسیکلت های توقیفی