مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 13:552021-07-24سياسي

بهترین پشتیبانی از مددجویان ایجاد اشتغال است


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین مسیر برای پشتیبانی و حمایت از مددجویان و اقشار کم برخوردار ایجاد اشتغال و در مسیر اشتغال قرار دادن آنهاست.

- ایسنا/بوشهر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین مسیر برای پشتیبانی و حمایت از مددجویان و اقشار کم برخوردار ایجاد اشتغال و در مسیر اشتغال قرار دادن آنهاست.

عبدالکریم جمیری در نشست با مدیرکل و مسئولین شهرستانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت اظهار داشت: کمیته امداد نهادی انقلابی است که زیر سایه نظام اسلامی به مستضعفان و محرومان خدمت رسانی می کند و این توفیق مضاعفی است که نسبت به سایر نهادها نصیب مسئولین کمیته امداد شده است.

وی هدف و فلسفه شکل گیری نظام جمهوری اسلامی را خدمت به پابرهنگان و ضعفا و ایجاد توازن در سطح زندگی طبقه محروم و برخوردار جامعه دانست و اذعان کرد: با وجود همه تلاش هایی که تاکنون صورت گرفته، هنوز نتوانسته ایم به آن ماموریت حقیقی نظام جمهوری اسلامی در ایجاد عدالت اجتماعی دست پیدا کنیم که به عقیده بنده علت آن ضعف های مدیریتی در سطوح مختلف است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: نظام ما بهترین نظام و قانون اساسی ما بهترین قانون اساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین پشتیبانی از مددجویان ایجاد اشتغال است

بهترین پشتیبانی از مددجویان ایجاد اشتغال است