مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 13:252021-07-24اجتماعي

صدور مجوزِ تردد با طعم جریمه !


محدودیت های کرونایی تردد حالا چند روزی است در کشور اعمال شده، محدودیت هایی که از ساعت 18 روز 28 تیرماه آغاز و تا ساعت هفت صبح روز چهارم مرداد ادامه دارد.

- ایسنا/کرمانشاه محدودیت های کرونایی تردد حالا چند روزی است در کشور اعمال شده، محدودیت هایی که از ساعت 18 روز 28 تیرماه آغاز و تا ساعت هفت صبح روز چهارم مرداد ادامه دارد.

طبق گفته رییس پلیس راه استان کرمانشاه این محدودیت ها ترددهای بین استانی و درون استانی را شامل می شود و در این مدت تمام مجوزهای تردد صادره باطل اعلام شده است.

سرهنگ محمد حیدری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع طرح محدودیت تردد از ساعت 18 روز 28 تیر، گفت: در این طرح که تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه(چهارم مرداد) ادامه خواهد داشت، محدودیت های تردد به دلیل شرایط کرونایی تشدید شده است.

وی افزود: بر اساس این محدودیت ها هرگونه ورود خودرو با پلاک غیربومی به شهرستانهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است، همچنین خروج هرگونه خودرو از شهرستانهای با وضعیت قرمز و نارنجی هم ممنوع است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تاکید کرد: این محدودیت ها هم شامل ترددهای بین استانی است و هم ترددهای درون استانی می شود.

وی تاکید کرد: خودروهای پلاک غیربومی ضمن عودت به شهرهایشان، در صورت ورود به شهرهای قرمز مبلغ یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوزِ تردد با طعم جریمه !

صدور مجوزِ تردد با طعم جریمه !