مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 12:552021-07-24اجتماعي

هشدار سطح قرمز هواشناسی خوزستان


دماهای بیش از 50 درجه در شهرهای بستان، دشت آزدگان ، هویزه، شوش، کرخه، هفتکل، آبادان ، خرمشهر، اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، امیدیه، رامشیر، رامهرمز، - آغاجاری، شوشتر، دزفول، گتوند، اندیمشک و ماهشهر رخ خواهد داد.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان سامانه توده هوای گرم از پنجم مرداد ماه در استان آغاز و تا 24 ساعت بعد از آن تداوم پیدا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، طبق اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان سامانه توده هوای گرم از پنجم مرداد ماه در استان آغاز و تا 24 ساعت بعد از آن تداوم پیدا خواهد کرد.

در این هشدار وقوع دماهای 40 درجه و بالاتر در شهرهای مسجدسلیمان، بهبهان، هندیجان و شادگان پیش بینی شده است.

همچنین دماهای بیش از 50 درجه در شهرهای بستان، دشت آزدگان ، هویزه، شوش، کرخه، هفتکل،آبادان ، خرمشهر، اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، امیدیه، رامشیر، رامهرمز، آغاجاری، شوشتر، دزفول،گتوند، اندیمشک و ماهشهر رخ خواهد داد.

خطرگرمازدگی برای سالمندان،کودکان و افراد با بیماری زمینه ای موجود است و احتمال آتش سوزی مراتع و جنگل ها به سبب هوای گرم و وزش باد افزایش یافته است.

در این هشدار به هم استانی ها صرفه جویی در مصرف آب و برق به ویژه در ساعات اوج مصرف و همچنین خودداری از ترددهای غیرضروری توصیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سطح قرمز هواشناسی خوزستان

هشدار سطح قرمز هواشناسی خوزستان