مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 12:452021-07-24پزشكي

گپ وگفتی کوتاه با پزشک موفق مشهدی که صاحب 3 فرزند است


پزشک موفق مشهدی با داشتن سه فرزند، معتقد است که فرزند صالح گلی از گل های بهشت است.

اگر می خواهید بر گل های بوستان بهشتتان بیفزایید، از وسوسه ها و ترس های بی اساس شیاطین جِنّی و انِسی امروزین هرگز نهراسید و در این خصوص به خداوند رزاق مهربان پناه بیاورید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وب دا، دکتر مهدی زروندی، دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی مشهد، متخصص طب ایرانی است که صاحب سه فرزند (یک دختر15 ساله.

یک پسر12 ساله.

یک پسر7ساله) است.

دکتر مهدی زروندی در پاسخ به این سوال که آیا فرزندآوری با کار، تحصیل و علم و پژوهش منافاتی دارد یا خیر، اظهار می کند: بستگی به جهان بینی و ایدئولوژی فرد دارد، در نگاهی که خداوند به عنوان روزی رسان ضعیف دیده شود و رگه های شرک در عقیده آدمی رسوخ کرده باشد و فرزندآوری مانع پیشرفت از دیدگاه چنین فردی انگاشته شود؛ آری! اما در نگاهی سرشار و زلال از عشق به رزاق بودن خداوند، به جهت بقای نوع جامعه انسانی؛ خیر! دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص مواجهه با چالش ها و نقدهایی در زمینه فرزندآوری می گوید: بر اساس نگاه قرآنی، هیچ کس بدون چالش و نقد نیست و اصولا انسان تا زمانی که در این دنیاست، در چالش و سختی آفریده شده و به همین دلیل مدام در معرض آزمون و نقد است، تا گوهر وجودی او روز بروز بیشتر شناخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گپ وگفتی کوتاه با پزشک موفق مشهدی که صاحب 3 فرزند است

گپ وگفتی کوتاه با پزشک موفق مشهدی که صاحب 3 فرزند است