مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 12:352021-07-24سياسي

تولیت آستان قدس: رسانه ها بر عمق بخشی و تقویت مبانی دینی در جامعه توجه کنند


تولیت آستان قدس رضوی بر نقش تأثیرگذار رسانه ها بر عمق بخشی دینی و تقویت مبانی معرفتی جامعه تأکید کرد و گفت: تقویت مبانی معرفتی امری بسیار حائز اهمیت است که انسان را از انحراف نجات می دهد و موجب تقویت قوه تفکر و استدلال صحیح انسان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار جمعی از مدعوین و داوران جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، با اشاره به آیه قُل لَّا أَسْأَلُکُمْ عَلَیهِ أَجْرًا إِلَّا الْمَوَدَّهَ فِی الْقُرْبَی اظهار کرد: این آیه دلالت بر لزوم پیروی از اهل بیت(ع) برای سعادت دنیوی و اخروی انسان دارد، مودت نسبت به اهل بیت پیامبر(ص) امتداد و تضمین کننده رسالت است و اگر این مودت نباشد رسالت پیامبر(ص) قطع شده و کامل نیست.

تولیت آستان قدس رضوی پیروی از اهل بیت(ع) را حقیقت استمرار راه پیغمبر اکرم(ص) و موجب سعادت بشری دانست و عنوان کرد: نباید تنها به یکسری مناسک دینی اکتفا کنیم، و در بیان معارف اهل بیت(ع) و تربیت جامعه نیز نیازمند همت و تلاش مضاعف هستیم.

وی با تأکید بر اینکه شعائر و شور بسیار لازم و خوب است اما در کنارش باید به عمق بخشی معرفتی نیز توجه شود، تصریح کرد: اگر احساسات پشتوانه معرفتی نداشته باشند دوام و تأثیرگذاری ندارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس: رسانه ها بر عمق بخشی و تقویت مبانی دینی در جامعه توجه کنند

تولیت آستان قدس: رسانه ها بر عمق بخشی و تقویت مبانی دینی در جامعه توجه کنند