مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1400 ساعت 12:302021-07-24پزشكي

لزوم تخصیص واکسن کرونا برای افراد بالای 50 سال در کرمان


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وی خواست نسبت به تخصیص واکسن به افراد بالای 50 سال در استان کرمان با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در این استان اقدام کند.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وی خواست نسبت به تخصیص واکسن به افراد بالای 50 سال در استان کرمان با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در این استان اقدام کند.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی در این نامه خطاب به دکتر نمکی آورده است: با توجه به وضعیت حاد کرونا در استان کرمان و نیز پراکندگی اقلیمی و جمعیتی در این استان به ویژه در مناطق جنوب و شرقی که همجوار با استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان هستند، 18 شهرستان استان کرمان از نظر شرایط کرونایی قرمز اعلام شده است.

وی در ادامه می افزاید: کرمان جزو نخستین استان ها به شمار می رود که با توجه به حاد شدن وضعیت کرونا و عدم تخصیص واکسن مورد نیاز این استان با کمبود تخت های بستری برای بیماران کرونایی مواجه شده و ظرفیت تخت های موجود با به کارگیری همه امکانات در مواجهه با کرونا طی چند هفته اخیر با مشکل جدی مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تخصیص واکسن کرونا برای افراد بالای 50 سال در کرمان

لزوم تخصیص واکسن کرونا برای افراد بالای 50 سال در کرمان